Assistente Financeiro – SOLVAY – Curitiba, PR

0
732

As an international chemical and advanced materials company, we assist our customers in innovating, developing, and delivering high-value, sustainable products and solutions that consume less energy and reduce CO2 emissions, optimize the use of resources and improve the quality of life. We generate 90% of our net sales in activities where we are among the world‘s top three players. We serve diversified global end markets including automotive and aerospace, consumer goods and healthcare, energy and environment, electricity and electronics, building and construction, as well as industrial applications.

With 145 sites in the world, we are present across the globe. Our worldwide presence ensures mobility opportunities and multicultural exchanges throughout your career within the Group. Innovation is one of the key pillars of our strategy. With 21 major R&I centers and 2,350 researchers around the world, we are able to innovate and to be fully aligned with the mega trends that are driving growth in the chemical industry, such as the fight against climate change, increasing consumption in fast growing regions and growing expectations regarding health and well-being.

Qual será sua missão?

Assegurar a qualidade dos serviços relacionados a área Despesas de Viagens dos clientes da América do Norte.

Principais Atividades Do Cargo

Job Overview and Responsibilities

  • Auditoria de despesas de viagem, verificando se os itens declarados pelos usuários estão cumprindo a política vigente;
  • Suporte aos usuários referente a despesas de viagem ou ferramenta interna utilizada;
  • Atendimento de clientes através de tickets e telefone.

Education and Experience

O que é indispensável para a vaga?

  • Graduação completa ou em curso preferencialmente em: Administração, Relações Internacionais ou correlatas;
  • Pacote Office nível intermediário;
  • Inglês avançado;
  • Forte orientação a clientes.

Skills

O que será um diferencial?

  • Espanhol avançado;
  • Vivência em rotinas administrativas e/ou financeiras;
  • Vivência com atendimento ao cliente.

Gostou? Clique aqui para se inscrever!

COMPARTILHAR
O mais completo site brasileiro sobre o mercado de trabalho em Relações Internacionais.

DEIXE UMA RESPOSTA

Please enter your comment!
Please enter your name here